Twelve sketches directed by five well known Italian comedy directors depict a stinging portrait of a day's program on television. The criticism also embodies a fierce analysis calling into question the so-called fundamental pillars of society: Politicians, the Church, the Judiciary, Politics and so on, with no lack of references to the daily drama the underpriviledged have to face.