The author of "Caro Diario" (Dear Diary) tells us of Michele's daily life, his cat-and-dog relationship with his family, his dull friends and his peculiar love stories. The result is a pitiless portrait of a generation submerged in a sea of confusion and contradiction, all of which is wittily and sharply portrayed.