For many years, newspapers have been sold on the streets of Dakar by boys. When Sili, a little 12-year-old girl on crutches decides to go out and sell papers, the boys don't accept her, it's their territory. But Sili is successful: on the first day someone buys all her papers and gives her a big tip. No one believes she earned the money honestly. She is picked up by the police, but eventually they let her go. Sili uses the money she has earned to buy a parasol for her blind grandmother and gives the resto to lepers. The next day, Sili is again harassed by the other newspaper sellers, who are jealous of her success.