How to achieve some kind of happiness or how not to achieve it... A young man interviews people onthe street. He asks them what is important to them, in order to discover something important about himself, but he can't find anything. A young woman, after several failed attempts, finally suceeds in finding some kind of happiness in her life, something that might be called love. The two of them meet...