When warrant officer Paul Brenner is assigned to look into the murder of Captain Elisabeth Campbell, he inadvertently uncovers a scandal of immense proportions. Armed with the power to arrest any military person -whatever the rank- he is determined to solve the crime, even if the clues point to his hero, General Campbell, the girl's father. His daughter, the prode of the base, was found bound and dead in the middle of a training field. The authorities tean Brenner with another CID veteran, Sarah Sunhill. Paul and Sarah have met before, a lifetime ago, and now, in the midst of the biggest case of their careers, they must also examine their own life choices.