The tragicomic experiences and seemingly casual encounters of six differnet characters in today's Berlin. looking beneath the glistening surface of the new capital, we find honourable underdogs, the proud and stubborn artists of life, whose personal pilgrimages weave a dense fabric of emotions and events. Living on the periphery of the forces creating the new metropolitan capital, they are consumed with finding and implementing minimalist strategies of survival, hoping, despite being confronted with a serious and daunting task, that they do not forget how to laugh. Artsi, Sascha, Fabian, Peggy, Hans and Doris try to live with their differing views on happiness and satisfaction. Their success is not a certainty, but neither is it out of the question.