A mixture of documentary and fiction. There is no commentary or interviews; there are just little fragments of reflections spoken out loud. There are no extracts to illustrate ideas, but entire sequences from Bertolucci's films treated as if they were fictional elements integrated into the story of the Italian traveller. A game with mirrors in which everyone thinks they recognize their own face in the other's. (F.Moskowicz).