Carol Reed
With a script by Frank Launder (one half of the prolific duo of writers and directors Launder & Gilliat), this is a witty musical, that also displays Reed's talent for comedy, about three attractive "gold diggers": - the ubiquitous M. Lockwood, Lilli Palmer & Renée Houston - who live together in a boarding house for young ladies while they try to find success in show business.