Carol Reed
During this period of his career Reed shoots films quickly and tries out all genres. This film, a romantic comedy with music that starts in the world of advertising and ends up in the Alps, is a vehicle allowing Jessie Matthews to show off. She was an actress in musical comedies known as "The Dancing Divinity" who was the most popular star in English cinema in the 30's.