Carol Reed
Carl Foreman produced and wrote the script for this film in Scope which allows Reed to go back to war although from an unusual angle: succesive captains of a tugboat inherit the key to a flat...and the company of the explosive Sophia Loren, (the film passes over her morality very cautiously). Spectacular action scenes, - outside the bedroom as well.