Carol Reed
A medium-length film which represents Reed's first contribution to England's war effort, with the help of Peter Ustinov, Thorold Dickinson & other filmmakers attached to the Army Cinematograph Service. The plot, about the training of a squad of new recruits, aimed to raise civilian morale in the face of what was approaching.