Carol Reed
A drama set during the Napoleonic wars that tells the story of the clash in parliament between politic opponents. However, watch out, Launder & Gilliat's script doesn't intend to be a historical reconstruction but a coded warning in which the figure of Napoleon needed to be replaced by the much closer threat posed by Hitler.