A strange triangle of passion and emotional dependence unites Lucía, Chino and Charly: three desperate young people with no future, lost in a sweltering city where the asphalt sticks to your feet and your soul. Calparsoro portrays an unusual Madrid, that tourists don't get to see, that his three actors blend into like figures in a romantic landscape.