In his third film Albaladejo constructs a comedy with 14 characters paired off two by two. Seven couples speak, meet, and split up. An experiment on film featuring a cast of magnificent actors. Among these the couple formed by Elvira Lindo and Geli Alabaladejo, who already appeared in his two previous films, La primera noche de mi vida & Manolito gafotas, is outstanding.