A splendid Ingrid Rubio, who won an award at the Malaga Film Festival for this performance is Arian, a young idealist involved in the political struggle who is forced to hide in a safe house. It is from this moment on that Arian starts on a journey of no return. One of the most interesting debuts in Spanish cinema during the last year.