The first Spanish film to adhere to the Dogma 95 movement led by the Dane Lars von Trier. Ten years after they split up, a group of friends who studied journalism together meet up again in one of their homes to recall their experiences. Just one weekend will be enough to completely change their apparently peaceful lives.