One of the most disturbing directors of short films in Spain (Alicia and Días sin luz) makes his first full-length film with a dark story with sinister overtones. Emma Vilarasau, Karra Elejalde and Tristán Ulloa are the central figures in this investigation in which horror seaps out of all its pores.