A group of young people who have left their adolescence behind them consider whether to join "normal" society or to quickly make some easy money so they can settle in a more prosperous country. Francisco Lombardi's usual partner portrays the problems of surviving in the poor outlying areas of areas of Lima, - a lousy city.