Héctor Faver, an Argentinian director who has lived in Barcelona for many years, has joined forces with the Chilian Patricio Guzmán and the German Fred Kelemen to make an atypical film. A mixture of documentary and fiction that tries to find a link between three periods: 1973, 1994 and 1999. An interesting experiment in political film-making featuring Juanjo Puigcorbé and the voice of Federico Luppi.