A trip to the heavenly town of Acapulco, on the Mexican Pacific coast, ought to be delightful. Of course, that all depends on who goes on the trip and why. This is the story of Rodri and Roco, two teenagers who have to take their grandfather's ashes to the sea in a journey that is to change their lives and will teach them to understand each other. A comedy about growing up and rebelliousness.