Two story-lines are woven together in this film. On the one hand it is a thriller based on a real event that took place in Argentina in the 80's, when a laboratory that had been set up in a remote province created an artificial virus. In a secondary story-line three friends, a woman and two men, after twenty years without seeing each other, meet up again in their village and resume their relationship.