The first film by a young director that he has decided to shoot in Nahuatl, one of the many native languages in Mexico. A photographer who works for the television is drawn into a world of witchcraft and superstition in a story in which he loses his shadow. The naivety of some of the things it puts forward doesn't prevent you from following a really mysterious plot with great interest.