The house of love in the title is located in Mexico City. For 30 years, since she was 7, Rosa has been a prostitute in the most dangerous streets in the city. She has experience of all kinds of men and situations. This is why Rosa has decided to help the youngest prostitutes to defend themselves from mafias. A documentary filmed in an area that no film crew had ever entered before.