The main attraction in one of the top award-winning Spanish short films is its main character Marisa, played by a marvellous Mónica Cervera. One ordinary day, Marisa wakes up to find that her past, in the form of her ex-boyfriend and an irritating case of thrush, has sneaked into her life once again. A cruel heartless Madrid is the setting for this story that was shot in seven days featuring Antonia San Juan and Jaime Chávarri.