The new owner of a café by the highway, in a small town built next to a nuclear power station that often has accidents, plans to set fire to his business in order to collect the insurance money so that he can fulfil his dream of becoming a rock star. Neil Young performs Hey Hey, My My (Out of the Blue) accompanied by Devo.