A draw by Real Sociedad in the Molinón Stadium, that was historic for Real fans, is for other motives the reason for the latest film by Álex de la Iglesia from Bilbao. Starring Carmen Maura, in its director's own words it is, "an insane drama of black humour and twisted, claustrophobic and domestic neighbourhood terror". A delirious version of the famous house at 13 rue del Percebe.