A promising debut film by a German documentary maker. The run-down neighbourhoods of East Berlin form the backdrop to the lives of Sabine and Eddie, two teenagers involved in a story of love and death. Filmed with a camera that gives the actors a lot of freedom, this is a portrait of the new German youth that has sprung up since the Berlin wall came down.