Aurelia (Tiaré Scanda) is a young single mother determined to change her destiny, Anna (Aitana Sánchez-Gijón) is an international prehistoric art dealer who is running away from a corrupt policeman. Two completely different women who meet on the road, get to know each other, deceive each other and end up becoming friends and embark on a amazing journey across Mexico from Ciudad Juárez to Cancún.