The first film by a young Iranian director (Teheran, 1968) who has lived in Sweden since 1980. Set in a small town, its main characters are Leo, a lonely 12 year-old child and Ali, an Iranian taxi driver, who is married to a Swede and is the father of two girls. The accidental friendship that unites these two characters, begins at a time when both of them have to take on the responsibility for their own actions.