Starring one of the great Japanese stage actresses, Naomi Fujiyama, the ninth film by this independent director tells the story of a woman, Masako, who commits a murder provoked by the humilation that she has had to endure, and then in search of freedom she loses herself among the people and becomes a face that the police are looking for.