The story of the 18 year-old Víctor and the 25 year-old Momo. The former loses his job in a video-club at the same time as he gets thrown out of the house. The latter lives on his wits in the street. When Víctor meets Momo, he discovers a way of life the he knew absolutely nothing about: as a social outcast. It is based on an article by Hubert Prolongeau, and Cheb Khaled and Eddy Mitchell collaborate on the soundtrack.