Ozon made a name for himself at San Sebastián a few years ago with the disturbing medium-length film Regarde la mer. He is now back at the festival with another film that takes place at sea. A mysterious strange film starring Charlotte Rampling, in which a man vanishes while his wife is asleep on the beach. Has he drowned? Has he run off? His wife will have to face up to a new life without him.