Elie Chouraqui goes into an open wound in the heart of Europe, - the war in the former Yugoslavia, to tell a love story. When her husband Harrison disappears in the siege of Vukovar, Sarah refuses to accept that he is dead and sets off to look for him, prepared to do anything just to find him. An excellent cast of international actors in a film with an American look and French production.