After a murder trial, the jury get together to decide whether the accused is guilty or not. One of the members of the jury will have to convince his eleven fellow-jurors that their verdict must not be marked by any kind of prejudice or excuses and must be established beyond any reasonable doubt. A man's life depends on all of them.