At the time that a very young Julie Andrews was having great success on Broadway with My Fair Lady, she filmed this curious version of the famous story of Cinderella for television. A lovely musical, with an entertaining atmosphere and excellent actors. It is a surprise and it also represents a challenge in these kinds of productions in which musicals are very rare.