The very famous film by Blake Edwards is a version of this play written originally for television by J.P. Miller and made by John Frankenheimer. Structured around continuous flash backs, the story is told by its main character, Cliff Robertson, who describes the tragic destruction of his marriage by alcohol at a meeting of alcoholics anonymous.