Rocky Papasano is a bohemian musician who is looking for work. During an audition, Angie Rossini, a girl of Italian origin, comes up to him and confesses that she is pregnant and that he is the father of the child she's going to have. They immediately start to try and find money to go to a clinic where she can have an abortion. However, although they hardly know each other, they gradually start to fall in love.