The prolific Rod Serling is also the author of this play, which Fielder Cook directed for television with the same actors that he was to later choose for the film version. This melodrama set in the world of high finance is, in the opinion of most of the critics, much better than the excellent version directed by Robert Wise entitled Executive Suite.