Ralph Nelson made his debut in cinema with the adaptation of this play written especially for television by Rod Serling. This version for television is a perfect example of the films of the time that were performed live. It features a marvellous performance by Jack Palance, magnificently supported by Keenan Wynn and his father, Ed Wynn, in the first dramatic role of his career. An unquestionable masterpiece.