A war drama with comic touches, or a comedy that looks like a war film? Both definitions fit this film written by Blake Edwards starring Steve McQueen and Jackie Gleason: two good friends in the army, with different plans for the future. Gleason wants to continue his military career, while McQueen tries to convince him to be his business partner in civilian life.