The Conservative Party is just about to hold its Convention to choose the party's candidate for the Presidency of the United States. Among the names that are being considered, there are two that have the best chance of winning: Secretary of State William Russel, and Senator Joe Cantwell. When it comes to trying to find support, Joe won't hesitate to resort to foul play against his opponent.