This adaptation for television of Eugene O'Neill's play, which takes place entirely inside a New York bar in 1912, stars an excellent Jason Robards Jr. He heads a cast in which a very young Robert Redford can be seen in one of his first films. Sidney Lumet feels that this is the best film he has made in his long career.