Three youths from a gang murder a young Hispanic right out in the street. After they are arrested, they choose to keep silent about what happened, so Hank Bell, from the D.A.'s Office has to investigate the reasons for the crime. This leads him to find out at close quarters what the world that these gangs of youths cope with is really like.