John Waters could very well be called John DeMented Waters. In actual fact the Cecil B. in the title, played by Stephen Dorff, is just a reflection by Waters himself, who has always had an iconoclastic "demented" sense of humour. On this occasion he is helped by a marvellous Melanie Griffith, who will stop at nothing to make Honey Whitlock's latest role a complete success.