Ang Lee has fulfilled one of his oldest desires: to make a film in the style of the classic Chinese ghost films, in which magic, love, legend and martial arts combine to provide a top-quality spectacle. The funny thing about Lee's film is that the traditional warriors in this case are two beautiful women lined up respectively on the side of good and evil.