This Mexican film won the Critics' Week Award at Cannes. It has been one of the surprises of the year, both for its structure, and for its hard-hitting story and sense of black humour. A car accident is the link that unites the lives -and deaths- of several characters that intertwine, with dogs as the element that they have in common with each other. It features, among others, the model Goya Toledo.