In a hospital for people with cerebral palsy, life is difficult for the patients and their nurses, especially when the former demand the right to satisfy their sexual appetites. An entertaining, lively tragicomedy full of skillful touches that is not at all indulgent, it unanimously won the audience award at this year's Berlin Film Festival.