The latest film by the director of Little Voice focuses on two teenagers from Newcastle who will stop at nothing to get the money they need to buy season tickets for their favourite team. An intelligent combination of humour and tragedy that accurately portrays a broad sector of society that will captivate not only fans but also people who hate football. Acclaimed in the Directors' Fortnight at the recent Cannes Film Festival.