Henry James is still an inexhaustible source of inspiration for cinema. One of his most famous novels, "The turn of the screw", is the one that this young Majorcan director has chosen for his first film. El celo features Sadie Frost, Lauren Bacall and Harvey Keitel and another Majorcan director, Agustí Villaronga, has a prominent role in it.