The figures in the title refer to three key dates in the history of Argentina and in the life of three friends. The first one, 1976, introduces them as teenagers, when a beautiful sex symbol who is to become their life-long obsession appears in their lives. In 1989, we meet them as young disillusioned men in a period of serious economic crisis. The year 2003 has a tragic unpredictable outcome in store for them.